Mazars anunță un nou membru în echipa de conducere a grupului, Cécile Kossoff

Cécile aduce în Mazars o experiența de 25 de ani în domeniul marketingului, al comunicării și al managementului mărcii. În ultimii 12 ani, ea a promovat strategiile de reputație și marcă, comunicare, și diseminarea cunoștințelor în cadrul McKinsey & Company la nivel global. Înainte de a se alătura McKinsey, a fost directorul pentru strategie, marketing și comunicare pentru LexisNexis France (grupul Reed Elsevier).

Cécile va colabora îndeaproape cu Comitetul Executiv al Grupului Mazars și va raporta lui Hervé Hélias, directorul executiv al acestuia, pentru a contribui la consolidarea reputației și valorii brandului pentru clienții săi pe piețele globale, precum și la creșterea afacerilor sale.

"Suntem încântați să salutăm în echipa noastră de conducere un expert solid și lider inspirațional, cum este Cecile", explică CEO-ul grupului Hervé Hélias. "Într-un moment în care Mazars joacă un rol esențial în creșterea competitivității pe piață și obținerea de noi clienți prin rotația auditorilor, demersurile ei sunt esentiale în a comunica clienților noștri cine suntem, ce facem și avantajele specifice pe care le aducem și pe care alții nu le oferă, atributele noastre ca partener de încredere".

În plus față de misiunea sa principală, Cécile va ajuta Mazars să realizeze o mai mare diversitate de gen în cadrul organizației, beneficiind de experiența ei de zece ani în calitate de coautor și lider al seriilor de cercetare "Women matter" ale lui McKinsey. "Expertiza sa profundă și aptitudinile puternice de lider sunt elementele cu care grupul nostru va înfăptui o transformare înspre aspirațiile noastre", explică Laurent Choain, Chief People Officer al grupului Mazars.

 

Despre Mazars

O organizație internațională, integrată și independentă, specializată în audit, contabilitate, servicii fiscale, juridice și de consultanță, Mazars este o firmă unică în lumea serviciilor profesionale. Bogată în originea sa europeană, care se bucură de 75 de ani de creștere și funcționează ca un parteneriat global integrat, cu peste 20.000 de angajați în 86 de țări și teritorii. Grupul caută astăzi să construiască o percepție modernă, consistentă și diferențiată a parteneriatului global unic și integrat în întreaga lume, care ilustreaza valoarea adăugată pentru clienți, dincolo de zone geografice, de afaceri și de pe piețe.