Schimbări majore în companie
Afacerea dumneavoastră este implicată într-un proiect de tip „due diligence”? Aveți în vedere riscurile legate de resursa umană atunci când plănuiți dezvoltarea afacerii?
Sunteți conștienți de riscul de a pierde angajații talentați pe parcursul unui proces și al unei perioade incerte?
CONSULTANȚII NOȘTRI VĂ POT SPRIJINI ÎN:
- Gestionarea integrală/susținerea punctuală a planurilor de schimbare organizațională (persoane si procese impactate, consecințe majore/ medii/ minore, educare asupra impactului, planul de comunicare, etc)
- Proiecte de redimensionare a afacerilor/concedieri
- Proiectele de fuziune și achiziții de companii:
Pentru pregătirea deciziei privind fuziunea și achiziția unei companii, asigurăm evaluarea riscurilor asociate practicilor de resurselor umane.
Iar după realizarea fuziunii și achiziției asigurăm implementarea strategiei de schimbare și integrare:
- Revizuirea/proiectarea noii structuri organizaționale.
- Actualizăm/construim noul set de politici și proceduri specifice practicii de resurse umane.
- Proiectarea/implementarea planului de comunicare aferent schimbării.