Integrarea post-fuziune

Maximizarea valorii prin expertiză financiară și înțelegere organizațională.

Un proces facil și fiabil de integrare este esențial pentru realizarea valorii integrale a unei achiziții sau fuziuni. Înseamnă, de asemenea, a avea strategia, guvernanța de proiect, oamenii și țintele corecte. Ajutăm companiile să își creeze abordări pragmatice și eficiente, axate pe crearea de valoare și continuitatea afacerii, care fructifică talentul echipei.

Abordarea noastră

Achizițiile și fuziunile vin cu așteptări financiare și operaționale ridicate, dar au un grad foarte înalt de complexitate. Succesul necesită o experiență și expertiză foarte variate.

În calitate de partener zilnic, echipa noastră va colabora cu dumneavoastră pentru a dezvolta o strategie de integrare deopotrivă ambițioasă și realistă pentru achizițiile dumneavoastră, înainte și după efectuarea acestora.

Vom crea o abordare de integrare adaptată la oferă, care identifică oportunitățile de creare a valorii în timp ce evidențiază provocările și riscurile asociate acestora. Cu ajutorul unor foi de parcurs clare pentru schimbare și integrare, vom contribui la găsirea celei mai rapide și mai puțin riscante rute către o tranziție de succes. Va fi o tranziție care va permite dumneavoastră și propriilor angajați să vă continuați obiectivele de afaceri pe termen lung.

De la procesul de due diligence până la implementarea ulterioară, echipa noastră pune accentul pe colaborare pentru a vă ajuta să:

  • Creați argumente în favoarea achiziției
  • Proiectați și conduceți un birou de gestionare a proiectelor de încredere pentru a conduce procesul decizional, a gestiona toate interdependențele și a vă activa resursele
  • Definiți și urmăriți sinergiile și inițiativele necesare pentru a îndeplini planul comercial
  • Proiectați un model de funcționare pentru companiile combinate
  • Creați un plan de gestionare a schimbărilor care să favorizeze o integrare cu succes
  • Abordați provocările funcționale individuale în domenii precum vânzări și marketing, operațiuni, finanțe, resurse umane și IT.

Fiind o firmă cu adevărat integrată, vom crea rapid, de asemenea, echipe de specialiști pentru a vă sprijini în implementarea unor probleme vitale, specializate, cum ar fi o strategie fiscală post-tranzacționare, conformitatea legală și integrarea IT.

Echipa noastră

Mazars dispune de peste 100 de specialiști PMI în rețeaua noastră globală, ceea ce ne permite să vă oferim asistență pentru orice tranzacție transfrontalieră.

Solicitați o ofertă