Integrarea post-fuziune

Maximizarea valorii prin expertiză financiară și înțelegere organizațională

Este esențială stabilirea unui proces lin și sigur de integrare pentru obținerea valorii maxime a unei achiziții sau fuziuni. Aceasta înseamnă a avea obiective clare și o definiție măsurabilă a succesului. Înseamnă, de asemenea, a adopta strategia, guvernanța de proiect, oamenii și obiectivele propuse. Ajutăm companiile să stabilească abordări pragmatice și eficiente, axate pe crearea de valoare și continuitatea afacerii, care sporesc talentul echipei.

Abordarea noastră

Tranzacțiile sunt însoțite de așteptări financiare și operaționale ridicate, dar executarea acestora rămâne totuși extrem de complexă și necesită o experiență vastă și resurse dedicate pentru planificarea, prezentarea și implementarea eforturilor de integrare, în timp ce angajații întâmpină procesul de schimbare.

În calitate de partener, echipa noastră va colabora zilnic cu dumneavoastră pentru a dezvolta o strategie de integrare ambițioasă și realistă pentru achizițiile pe care le planificați, care să vă ajute să parcurgeți cu încredere cursul normal al fiecărei tranzacții.

Vom construi o abordare de integrare personalizată, în conformitate cu rațiunea tranzacției: una care identifică oportunitățile de creare a valorii, în timp ce evidențiază provocările și riscurile asociate acestora. Cu ajutorul unui plan clar pentru schimbare și integrare, vom contribui la găsirea celei mai rapide soluții către o tranziție de succes. O tranziție care vă va permite dumneavoastră și angajaților să continuați implementarea obiectivelor de afaceri pe termen lung.

De la procesul de due diligence până la integrarea post-fuziune, echipa noastră pune accentul pe colaborare pentru a vă ajuta să:

  • Creați argumente în favoarea achiziției
  • Proiectați și îndrumați un birou de management de proiect (Project Management Office - PMO) de încredere pentru a conduce procesul decizional, a gestiona toate interdependențele și a vă activa resursele
  • Definiți și urmăriți sinergiile și inițiativele necesare pentru a îndeplini planul comercial
  • Proiectați un model de funcționare pentru companiile fuzionate
  • Creați un plan de gestionare a schimbărilor care să favorizeze o integrare cu succes
  • Abordați provocările funcționale individuale în domenii precum vânzări și marketing, operațiuni, finanțe, resurse umane și IT.

De asemenea, fiind o firmă cu adevărat integrată, vom delega rapid echipe de specialiști pentru a vă sprijini în implementarea unor probleme vitale și specifice, cum ar fi o strategie fiscală post-fuziune, conformitatea legală și integrarea IT.

Echipa noastră

Mazars dispune de peste 100 de specialiști în gestionarea proiectelor (PMI) în rețeaua noastră globală, ceea ce ne permite să vă oferim asistență pentru orice tranzacție transfrontalieră.

Solicită o ofertă