Schimbări majore în companie

Afacerea dumneavoastră este implicată într-un proiect de tip „due diligence”? Aveți în vedere riscurile legate de resursa umană atunci când plănuiți dezvoltarea afacerii?
Sunteți conștienți de riscul de a pierde angajații talentați pe parcursul unui proces și al unei perioade incerte?

CONSULTANȚII NOȘTRI VĂ POT SPRIJINI ÎN:

  1. Gestionarea integrală/susținerea punctuală a planurilor de schimbare organizațională (persoane si procese impactate, consecințe majore/ medii/ minore, educare asupra impactului, planul de comunicare, etc) 
  2. Proiecte de redimensionare a afacerilor/concedieri
  3. Proiectele de fuziune și achiziții de companii:

Pentru pregătirea deciziei privind fuziunea și achiziția unei companii, asigurăm  evaluarea riscurilor asociate practicilor de resurselor umane. 

Iar după realizarea fuziunii și achiziției asigurăm implementarea strategiei de schimbare și integrare:

  • Revizuirea/proiectarea noii structuri organizaționale.
  • Actualizăm/construim noul set de politici și proceduri specifice practicii de resurse umane.
  • Proiectarea/implementarea planului de comunicare aferent schimbării.