Planificarea continuității afacerii

Ajutăm organizațiile să se pregătească și să reacționeze cu rapiditate la întreruperile activității economice

Dezastrele se întâmplă - indiferent dacă sunt cauzate de erori de sistem, de perturbări majore ale lanțului de aprovizionare sau de pandemia COVID-19, este important să fim pregătiți. Aceste întreruperi afectează negativ productivitatea, vânzările, cota de piață, reputația brandului, distribuția, conformitatea și alte aspecte ale afacerii. Având la dispoziție o pregătire solidă, planificare și cele mai recente tehnologii, organizațiile pot continua să funcționeze cu încredere. Specialiștii noștri vă pot ajuta să dezvoltați și să implementați un plan care vă va permite să rezistați la întreruperi.

Abordarea noastră

Chiar și cele mai solide și mai rezistente organizații trebuie să pregătească un plan pentru evenimente neprevăzute. Reziliența reprezintă capacitatea unei organizații de a anticipa, de a se pregăti, de a răspunde și de a se adapta la schimbările progresive și la perturbările bruște pentru a supraviețui și a prospera. Suntem de părere că planificarea continuității afacerii este o componentă vitală a unui cadru mai larg de reziliență organizațională care ar trebui să cuprindă, de asemenea, managementul riscului, resursele umane, guvernanța corporativă, gestionarea schimbărilor, gestionarea crizelor și recuperarea în caz de dezastru.

Informația este cheia unei planificări eficiente a continuității activității. Înainte de a scrie planul, vă putem ajuta să creați un cadru care să vă permită identificarea și gestionarea riscurilor la adresa organizației dumneavoastră înainte ca acestea să se materializeze. Ulterior, vă putem oferi evaluări detaliate, cum ar fi rezistența lanțului de aprovizionare și riscurile de personal. Echipele noastre specializate în consultanță digitală pot evalua soliditatea sistemelor IT, inclusiv evaluări ale furnizorilor de cloud.

Odată ce planul a fost creat, acesta are nevoie de teste amănunțite și de simulări periodice. Vă putem ajuta cu ateliere de lucru bazate pe scenarii și oferim feedback imparțial cu privire la elementele planului care necesită o dezvoltare suplimentară.

Serviciile noastre

Specialiștii noștri, cu o experiență dovedită în situații de criză, vă pot ajuta să planificați și să vă mențineți stabilitatea în caz de întreruperi, precum și să stabiliți o metodologie adecvată. Oferim servicii complexe în următoarele domenii principale:

  • Planificarea strategiei de reziliență
  • Evaluarea programului de rezistență organizațională
  • Analizarea impactului asupra afacerii
  • Evaluarea riscului de afaceri
  • Planuri și modele de continuitate
  • Evaluarea și crearea de soluții de reziliență
  • Ajutor de specialitate cu recuperarea în caz de dezastru și securitate cibernetică
  • Ateliere bazate pe scenarii pentru testarea planurilor de continuitate
  • Instruirea angajaților și conștientizarea riscurilor
  • Evaluare de specialitate în sectoare critice precum finanțe, transporturi și sănătate.

Solicită o ofertă