ZF Retail Summit 2022

Anul 2022 stă sub semnul inflaţiei, creşterile de preţuri la utilităţi, materii prime sau servicii aflându-se pe buzele tuturor. O problemă aparent conjuncturală şi pe termen scurt s-a transformat într-o ameninţare mondială, o ameninţare care va pune presiune pe bugetele de investiţii ale companiilor pe de-o parte, dar şi pe portofelele consumatorilor pe de alta.

În acest context, cum va arăta tabloul industriei de retail în 2022? 

Mazars este partener și în acest an al Conferinței de profil organizată de Ziarul Financiar în data de 16 mai. Ediția din acest an se va desfășura la Radisson Blu Hotel, București începând cu ora 09:00.

Bianca Vlad, Tax Partner Mazars România, va fi unul dintre vorbitorii prezenți pe scena ZF Retail 2022. Bianca va prezenta principalele provocări aduse de noile măsuri fiscale și cum vor influența acestea sectorul de retail.

Teme de discuție eveniment:

  • Cum va evolua consumul privat în acest an? Va reuşi să se menţină pe plus?
  • Va reveni preţul argumentul principal în achiziţii? Vom vedea din nou un război al promoţiilor şi ofertelor?
  • Care sunt formatele care vor fi câştigătoare în comerţul alimentar? Ce avantaje au ele? Dar dezavantaje?
  • Comerţul online încotro? Cât combustibil mai are acest segment pentru a-şi continua avansul?
  • Ce investiţii în tehnologie pregătesc marii retaileri? Vom ajunge să plătim doar cu telefonul/ ceasul? Vom avea doar case de tip self-checkout?
  • Deşi pandemia a dus la închiderea unor magazine şi la dispariţia unor branduri, în continuare apar nume noi şi mari pe piaţa locală. Ce le atrage?
  • Va fi 2022 anul în care piaţa de electroIT va scădea din nou după mai mult de un deceniu?
  • În era bunăstării şi a sănătăţii, ce planuri de dezvoltare au retailerii de sport, producătorii de mâncare verde şi magazinele specializate în produse eco/bio?

Pentru mai multe detalii, vă invităm să accesați acest link

Înscrieți-vă aici