Mazars lansează o noua identitate de brand
De ce o nouă filozofie de brand?
De peste 75 de ani, Mazars a funcționat ca o echipă unită, ghidată de patru principii fundamentale:
- Acționăm responsabil și punem bazele economice ale unei lumi echitabile și prospere
- Aducem valoare prin echipe de cea mai înaltă calitate și printr-o abilitate distinctă de a asculta clienții și de a oferi soluții adaptate nevoilor lor
- Oferim un serviciu unic în industrie; acționând ca un parteneriat internațional integrat, care asigură coerență, agilitate și stabilitate clienților noștri
- Menținem o viziune pe termen lung și transmitem moștenirea noastră generațiilor viitoare
Am parcurs un drum lung de când Robert Mazars și-a înființat firma de contabilitate în Rouen, Franța, în 1945. Ne-am dublat echipa în ultimii zece ani pentru a deveni o organizație internațională prezentă în peste 90 de țări și teritorii din întreaga lume, iar pe măsură ce am crescut, ne-am dezvoltat diversitatea serviciilor oferite, clienții și competentele. Așteptările societății de la mediul afaceri au evoluat si ele, aducând noi provocări și oportunități pentru colegii, dar și clienții noștri, determinându-ne să inovăm constant.
Acum este momentul potrivit pentru a evidenția această schimbare și pentru a reitera promisiunea pe care o facem către colegi, clienți și societate.
Noua noastră identitate reflectă organizația prezenta, dar si misiunea către care tindem în viitor.
Cine suntem și ce facem
Suntem o companie internațională, de audit și consultanță fiscală şi financiară. Acționăm ca o singură echipă, sub forma unui parteneriat unit și integrat, pentru a oferi servicii personalizate si de o calitate excepțională in materie de audit, consultanță contabila, fiscală, financiara si juridica.
Ii sustinem pe colegii și clienții noștri in parcursul lor catre succes, intelegand cine sunt și cum funcționează, pentru a ne adapta în mod corespunzător oricarei provocari. Ne mandrim cu faptul ca le acordăm acestora puterea de a beneficia la maximum de oportunități și a produce schimbări pozitive. Cea mai bună versiune a noastră este atunci când aducem împreună expertiza, agilitatea și cunostintele pentru a oferi răspunsuri și experiențe personalizate colegilor, clienților și comunitatii din care facem parte.
Aceasta este promisiunea noastră ca organizație: să fim partenerul potrivit pentru colegi, clienți, industrie și pentru societate în general.
Identitatea noastră vizuală
Noul nostru logo este încrezător, are un aspect autentic si simplu, fără o simbolistica ascunsa și fara sloganuri. Designul curat și atemporal este o caracteristică unică Mazars. Scrierea cu litere mici reprezintă accesibilitatea noastră, iar îmbinarea de unghiuri și curbe reflectă echilibrul dintre oameni și tehnologie în abordarea noastră.
Identitatea vizuală este o încununare a ceea ce suntem și cum lucrăm; reflectă promisiunea noastră de a fi partenerul potrivit pentru cei pe care îi deservim, de a aduce precizie, claritate și o perspectivă diferită.