Dar la ce ne referim când vorbim de investiție?
- La mai mult decât un salariu anual și câteva beneficii practicate pe piață?
- La instruirea și educația potrivită?
- La o conversație semnificativă cu angajații?
- Sau chiar la ideea de a aduce modele populare de urmat în cultura organizațională pentru a inspira acțiunea sau mentalitatea potrivită?
Un eșec major al societății actuale îl reprezintă consumerismul: banii câștigați într-o lună, sunt cheltuiți în prima săptămână după plata salariului. Acesta este motivul principal pentru care mulți angajați sunt îngrijorați de viitorul lor apropiat sau de incertitudinea generată de criza COVID-19. Aceștia nu au fond de urgență personal / familial și nu știu cum să construiască un asemenea fond de acum înainte, chiar dacă există o mulțime de cărți și resurse online disponibile.
Ar trebui angajatorii să considere acest lucru un punct de acțiune? Da, din următoarele motive:
- Angajații cu un nivel de anxietate mai mic vor crește productivitatea;
- Angajații mai pregătiți vor crește potențialul de inovare al companiei;
- Un control financiar mai mare în viața angajaților va scădea nivelul de încetare din demisii - din cauza scăderii comportamentului de căutare de locuri de muncă.
Dar cum poate angajatorul să genereze o astfel de dezvoltare a comportamentului? Este foarte simplu! Apelați la un consilier financiar local și:
• Organizați o întâlnire lunară pentru a-i învăța despre cum să-și gestioneze veniturile;
• Sponsorizați coaching individual cu unii dintre angajați pentru a genera conștientizare.
Aveți încredere în noi că aceasta este cea mai bună investiție pe care o puteți face pentru echipa dvs.
Vom reveni și cu alte sugestii de dezvoltare care pot crește implicarea angajaților în compania dvs.
Rămâneți aproape pentru următoarele noastre idei!