Povești de succes care inspiră - Interviu cu Ella Chilea, WoMo.ua Magazine

Colega noastră, Ella Chilea, Partener, Audit & Assurance Services, împreună cu Aneta Jurkiewicz de la Mazars Polonia și Zuzana Motyčáková de la Mazars Slovacia au vorbit despre obiceiurile, prioritățile și valorile lor într-un interviu pentru revista WoMo.ua. Mai jos, puteți găsi interviul acordat de Ella.

Care sunt obiceiurile personale care îți conduc succesul / te conduc la serviciu / dimineața?

De obicei, am o agendă planificată în prealabil, dar aceasta se poate schimba cu ușurință, în funcție de prioritățile de zi cu zi. Cred că, în profesia mea, viteza de reacție este fundamentală, alimentată de capacitatea de a trece foarte repede de la un mod de acțiune la o direcție total diferită, dar având întotdeauna în minte obiectivul final, chiar dacă trebuie să faci alegeri dificile pe parcurs.

Care sunt mesajele/regulile/comportamentele cheie pe care încercați să le cultivați în echipa dumneavoastră?

Trăim într-o lume plină de generații diferite, așa că este extrem de important să înțelegem motivația profundă a fiecărui membru al echipei. Cred cu adevărat că, dacă acordăm atenție unor interese sau dorințe specifice, vom putea replica mai ușor și mai rapid experiențele și rezultatele pozitive anterioare. De asemenea, cultiv ideea de a încerca experiențe noi și de a-i scoate pe oameni din zona lor de confort pentru a deveni o versiune mai bună a lor înșiși.

Am construit întreaga interacțiune cu echipa mea pe baza încrederii, a responsabilității, a învățării continue și a comunicării în ambele sensuri.

Cum a influențat situația COVID-19 stilul dumneavoastră de management? V-ați schimbat ca manager? Care sunt sfaturile dumneavoastră? Ce ați învățat?

Situația COVID-19 a avut un mare impact asupra modului în care ne desfășurăm activitatea, mai ales pentru că totul s-a mutat "online". Aș spune că reziliența a fost unul dintre cuvintele mele cheie pentru contextul actual, când a trebuit să conducem echipe adoptând în același timp stilul "work-from-home", dar și când a trebuit să avem de-a face cu clienți care nu sunt atât de avansați din punct de vedere tehnologic. Apoi, consecvența în comunicare a jucat, de asemenea, un rol important, mai ales atunci când am încercat să compensăm interacțiunea fizică.

Nu în ultimul rând, aș dori să menționez onestitatea și empatia, care ne-au permis să continuăm modul agil de a face afaceri și să fim aproape de colegii și partenerii noștri, chiar dacă ne-am întâlnit exclusiv online.

Citiți interviul integral publicat de WO.MO Magazine.

women leaders