Care dintre angajații dvs. sunt esențiali pentru companie?

În zilele noastre, incertitudinea a devenit principala caracteristică a vieții noastre, de la transformarea modului în care facem afaceri până la identificarea de noi oportunități și lansarea unei linii de servicii complet noi (de ex: livrările la domiciliu de mâncare sau de produse alimentare proaspete).
Lumea nu se oprește cu această criză. Va trece ceva timp până când unii își vor găsi o nouă cale, iar alții vor fi foarte puțin afectați – de exemplu, industria de software.

Acum, mai mult decât oricând, tranzacțiile se mută online, iar unele companii regretă că nu au automatizat procesele care ar fi putut fi controlate de către profesioniștii lor de acasă. Unele business-uri au deja dificultăți în a plăti salariile, dar altele speră că piața muncii se va stabiliza în favoarea angajatorului, deoarece în ultimul deceniu au depus eforturi enorme pentru a atrage oamenii potriviți în echipele lor.

Realitatea a fost confirmată de orice criză: oamenii esențiali și talentați au părăsit companiile exact în aceste perioade! Au fost „vânați” de alte companii sau au preferat să devină antreprenori.

  • Știți care sunt angajații dvs. esențiali?
  • Știți care sunt talentele din compania dvs.?
  • Știți la ce se gândesc și ce simt zilele acestea?
  • Știți dacă vor rămâne în compania dvs. în timpul și după terminarea crizei?
  • Știți ce vor face angajații dvs. esențiali și persoanele cheie pentru a rămâne dedicați companiei?

Din aceste motive, ne sprijinim clienții să implementeze strategii rapide de identificare a angajaților esențiali care, practic, vor conduce afacerea în timpul crizei provocate de COVID-19.

Toată lumea dezvoltă relații de prietenie în câmpul muncii și acest lucru ne face viața mai plăcută, dar va trebui să selectați numai angajații care vor ajuta compania să meargă înainte, iar apoi să aveți un plan de a-i readuce înapoi pe cei pe care a trebuit să îi eliberați din funcție. Cu cât o companie începe din timp să aplice acest exercițiu și să se pregătească pentru scenarii diverse, cu atât mai mari sunt șansele de a-și asigura continuitatea pe termen lung.

Nu este un exercițiu plăcut, iar greutățile nu se opresc aici. După ce aveți lista cu toți angajații esențiali, pasul următor este să-i motivați să rămână în companie. Există multe strategii care pot fi implementate pentru a atinge un grad de retenție acceptabil, dar cea care va aduce rezultatele așteptate este cea care va fi adaptată nevoilor angajaților dvs. esențiali. În caz contrar, riscați să investiți efort și timp în ceva care va pune în pericol retenția angajaților.

Asigurați-vă că faceți ceea ce trebuie atunci când vă confruntați cu schimbări în legislația fiscală și dificultăți financiare. Nu merită să pierdeți angajații care vă vor ajuta să vă transformați afacerea într-o versiunea mai bună a acesteia.

Alegeți cu înțelepciune!