Este dezvoltarea personală responsabilitatea angajatorului?

Perturbarea generată de această criză aduce multe oportunități businessurilor și angajaților lor.
Lucrul de acasă era deja o practică în unele companii, dar a realiza acest lucru cu copiii lângă noi nu a fost alternativa la care ne-am gândit. Majoritatea părinților speră să nu se mai întâlnească cu această situație, deoarece este dificil să împarți energia potrivită între slujbă și familie.

Cu aceste dificultăți în cale, această perioadă a dezvăluit părțile bune de a fi părinte care lucrează/ are o carieră, dar și părțile mai puțin bune. Sunt sigură că toți părinții au descoperit că au nevoie de o dezvoltare personală pentru a atinge un echilibru între carieră și viață. Pentru că acum este clar că productivitatea vine cu un plan concis, o agendă și mai organizată și, de asemenea, o împărțire echilibrată între întâlniri și munca individuală.

Dar este dezvoltarea personală responsabilitatea angajatorului? Eu cred acest lucru, pentru că:

  • Cu mai puțin stres acasă, angajatul va atinge productivitatea maximă;
  • Odată cu atingerea acestui nivel de productivitate, orele suplimentare vor fi reduse;
  • Investiția în dezvoltarea personală va crește, urmând nivelul de implicare și RETENȚIA.

Mai jos, vă propunem câteva ateliere de dezvoltare personală care pot fi furnizate de angajator:

  • Cum să lucrez de acasă;
  • Cum să gestionez „meseria” de părinte în timp ce lucrez de acasă;
  • Cum să îmi administrez eficient timpul atunci când lucrez de acasă;
  • Cum să gestionez sindromul impostorului.

Înființarea acestor ateliere variază de la o organizație la alta, în funcție de diferiți factori: dimensiunea acesteia, orele de lucru, împărțirea responsabilităților între părinți și multe altele.

A ajuta angajații să-și gestioneze provocarea personală înseamnă de fapt să ajuți compania să obțină cel mai mult de la ei.

Angajatorul dvs. ar implementa astfel de acțiuni dacă le-ați propune?

READ MORE

articol blog.png

Educatia care conteaza pentru angajati

Orice criză aduce multe oportunități pentru o viață mai bună a angajatorilor și angajaților. În ultimele decenii, mulți angajatori au înțeles că a investi în angajații lor înseamnă de fapt că aceștia investesc în parteneriatul lor pe termen lung, care aduce mai multă eficiență și mai puține pierderi financiare.

AUTOR